27 Ağustos 2007 Pazartesi

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ-uzaktan eğitim merkezi

MEB-SAÜ Sertifika Programları
Internet Tabanlı Sertifika Programları, Sakarya Üniversitesi ile Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü, tarafından ortaklaşa hazırlanıp hayata geçirilen bir projedir. Sertifika programları, teknoloji ve bilişim sektörlerine yönelik olarak, kursiyerleri sistem analizi, yazılım geliştirme ve ofis teknolojileri alanında eğiterek, bu sektörlerde çalışabilecek nitelikli iş gücü yetiştirmeyi hedeflemektedir. İlköğretim/Orta Öğretim mezunu herkese açık olan sertifika programları, Internet üzerinden ve Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulunun belirlediği içeriklere göre, Sakarya Üniversitesi Öğretim Üyeleri tarafından hazırlanan dersler ile yürütülmektedir. Internet Tabanlı Sertifika Programları Bilgisayar Programcılığı ve Bilgi Yönetimi olmak üzere iki dalda yürütülmektedir. Bilgisayar programcılığı sertifika programı, günümüzün gelişen teknolojisi olan bilgisayar sektöründe sistem analizi yapmayı ve program kodu yazmayı öğreten, bu sektörde mevcut olan yetişmiş işgücü açığını kapatmak ve Internet üzerinden öğretimi yaygınlaştırmak için oluşturulmuş bir sertifika programıdır. Bilgi Yönetimi Sertifika Programı ise, bilgi işçisi yetiştirerek ilgili sektörlerdeki açığı kapatmak ve ülkeye bu alanda yetişmiş işgücü kazandırmak amaçlanmaktadır. Bilgi Yönetimi programına katılan kursiyerlere, ihtiyaç duyduğu bilgisayar programını kullanarak sorunlara çözüm geliştirmeyi sağlayacak beceriler kazandırılmakta ve özellikle ofis yazılımlarında uzmanlaşmalarını sağlayacak uygulamalı dersler verilmektedir.
Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Programlarına buradan erişebilirsiniz.

Hiç yorum yok: