27 Ağustos 2007 Pazartesi

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ-uzaktan eğitim merkezi

SAÜ Internet Destekli Kampüs Dersleri
Örgün öğretime yeni ve alternatif bir boyut kazandıran Internet destekli öğretim sistemimizle, sekiz yıldır “e-kampus” uygulamasını başarıyla sürdürmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Bugüne kadar, 10000’i aşkın öğrencimiz Sakarya Üniversitesi e-kampus sistemi bünyesindeki öğretim yönetim platformu üzerinden yayınlanan 50’nin üzerindeki e-dersten yararlanmış bulunuyor.Örgün öğretimde verdiği dersin müfredatının Internet Destekli Öğretim yoluyla verilmeye uygun olduğunu düşünen tüm öğretim üyelerimiz Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi’ne başvurarak dersinin e-kampus üzerinden yayınlanmasını sağlayabilmektedir. Örgün öğretimde verilen ders içeriği, SAÜ UZEM içerik geliştirme uzmanları ve öğretim üyesi ortak çalışmasıyla bir e-kampus dersine dönüştürülmektedir. Bu sayede öğrencilerimiz de örgün olarak devam ettikleri derslerine bir öğretim yönetim platformu üzerinden ulaşma imkanına sahip olabilmekte, sürekli ve hızlı bir şekilde güncellenebilen ders notlarına, kitaplarda bulamayacakları ses, animasyon, video içerikli ders materyallerine erişebilmenin rahatlığını yaşayabilmektedirler. Öğrenciler ayrıca öğretim yönetim platformunda ders bazlı olarak mevcut olan forum ve sohbet gibi araçları kullanarak kendi aralarında ya da öğretim üyeleriyle iletişim ortamı kurabilmektedir. e-kampus öğrencisi olmak için Sakarya Üniversitesi öğrencisi olmak gerekmiyor. Sakarya Üniversitesi’nde açılan ve e-kampus üzerinden verilmesi kararlaştırılan dersler içerisinde başarısız oldukları dersler bulunduğu takdirde ülkemizdeki tüm üniversite öğrencileri Sakarya Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurarak bu dersleri alabilmektedirler.
Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Programlarına buradan erişebilirsiniz.

Hiç yorum yok: