29 Ağustos 2007 Çarşamba

Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Programları

Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi programları şu anda pek çeşitliliğe sahip değildir. Aşağıdaki konularda uzaktan eğitim faaliyetleri yürütülmektedir.Avrupa Bilgisayar Yetkinlik Belgesi Sınavı (ECDL)Ankara Üniversitesi Web Televizyonu Deneme YayınıMüzelerde Önleyici Koruma Uzaktan Eğitim Programı (ÖKOP)İlahiyat Lisans Tamamlama Programı (İLİTAM)Ankara Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Programlarına buradan erişebilirsiniz.Ayrıca Mersin Meslek Yüksek Okulunda bazı programlar ve ODTÜ'de değişik kurslar şeklinde Uzaktan Eğitim programları mevcuttur. ODTÜ'deki Uzaktan Eğitim Sisteminde Moodle kullanılmaktadır.Görüldüğü üzere Ahmet Yesevi Üniversitesi dışında Uzaktan Eğitimle kapsamlı eğitim veren bir kurum henüz bulunmamaktadır. Açık Öğretim Fakültesinde verilen eğitimleri Uzaktan Eğitim kategorisinde değerlendirmemek gerektiğini düşünüyorum.Buna karşın yurtdışında Uzaktan Eğitimle eğitim veren binlerce program mevcuttur. Bu da ayrı bir araştırma konusu.