27 Ağustos 2007 Pazartesi

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ-uzaktan eğitim merkezi

Üretim ve Servis Sistemleri Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı (SAÜ e-MBA)
T.C. Sakarya Üniversitesi e- MBA Programı, internet üzerinden eğitim verecek olan, Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) tarafından onaylanmış İşletme Anabilim Dalı ,Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı, Üretim ve Servis Sistemleri Yönetimi Programı yüksek lisans programıdır.Sakarya Üniversitesi, bilişim teknolojilerini yakından takip eden, Türkiye’nin önde gelen üniversitelerinden biridir. Son yıllarda standart bilgisayarlarda yer alan görsel ve işitsel sistem desteği yani multimedya özellikleri, bilginin bilgisayarlar üzerinden iletilmesi ve paylaşılması olanağını artırdı. CD-ROM’lar, etkileşimli uygulamalar ve nihayet dünyayı birkaç yıl içinde örümcek ağı gibi saran “bilgi otoyolu” internet… tüm bu baş döndürücü gelişmeler , eğitimin bilgisayar ortamına taşınması için gerekli koşulları oluşturdu ve internet destekli öğretim olarak özetleyebileceğimiz eğitim uygulamalarını gündeme getirdi.İlk örneklerinden günümüze teknolojik açıdan sürekli gelişim gösteren sistem, eğitim bilimcilerin etkinliğini ve yeterliliğini araştırdıkları konuların başında gelir. Bu süreçte yapılan araştırmalarda, başarı yüzdeleri kıyaslandığında klasik eğitim alan öğrenciler ile uzaktan eğitim alanlar arasında belirgin farklar olmadığı belirtilmiştir. Internet Destekli Öğretimde öğrenciler ders notlarına ve diğer kaynaklara internet aracılığıyla ulaşırlar. Derslerin işleniş tarzının zenginleştirilmesi ve öğretim elamanları ile öğrenciler arasındaki iletişimin arttırılması amacıyla bütün sınıfın aynı anda katıldığı “sohbet (chat)” sınıfı, forum bölümü, bilgi-dosya- paylaşımı ve transferi ve e-mail gibi olanaklarda sağlanır.SAÜ e- MBA, iş dünyasının imalat sektöründeki gereksinimlerine göre tasarlanmıştır. Üretim ve Servis Sistemleri Yönetimi, Stratejik İşletme Yönetimi, Stratejik Pazarlama ve İşletmelerde Bilişim Sistemleri gibi konularda eğitim verecek olan program, interaktif yapısıyla lisansüstü eğitime yeni bir boyut kazandırmayı hedeflemektedir.
Sakarya Üniversitesi Uzaktan Eğitim Merkezi Programlarına buradan erişebilirsiniz.

Hiç yorum yok: